به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی شهدای دولت آباد بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج، همزمان با ماه محرم و در راستای گرامیداشت فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی، پویش «نذر خون» با شعار «اهدای خون، نذر ماندگار برای نجات جان انسانها» در این مرکز آموزشی درمانی برگزار شد.
در این پویش که با همکاری سازمان انتقال خون استان برگزار شد، جمعی از کارکنان بیمارستان با اهدای خون، در تأمین ذخایر خونی مورد نیاز بیماران مشارکت کرده و جلوهای ارزشمند از همدلی، مسئولیتپذیری و خدمت به همنوع را به نمایش گذاشتند.
اهدای خون در ایام محرم، نمادی از تداوم فرهنگ ایثار و فداکاری مکتب عاشورا و گامی مؤثر در نجات جان بیماران نیازمند به فرآوردههای خونی است. مشارکت کارکنان بیمارستان در این اقدام خداپسندانه، بار دیگر روحیه انساندوستی و تعهد اجتماعی خانواده بزرگ سلامت را به نمایش گذاشت.
روابط عمومی بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج ضمن قدردانی از تمامی کارکنانی که در این پویش مشارکت داشتند، ابراز امیدواری کرد که استمرار چنین برنامههایی، زمینهساز گسترش فرهنگ اهدای خون و تقویت مشارکتهای خیرخواهانه در جامعه باشد.
